Thursday, January 12, 2012

SAVE THE EART: CLOTH DIAPER

CANTIKKAN..CLOTH DIAPER (CD) YG PELBAGAI WARNA NIH KAN...

Cara Membasuh/penjagaan CD


Salam semua

Dah hari Khamis dh kan..jap ja masa berlalu..hari nih dh pun 12 hb..emm minggu nih best la cuti 3 hari...jumaat hingga Ahad (Keputeraan Sultan Kedah-Daulat Tuanku)

Ok back to topic..sekarang nih aku pun berjinak2 guna cd nih..bukan aku yg pakai okey..tp anak teruna kesayangan aku la....aku mula tertarik nk kai kan dia cd lepas baca blog kawan aku la...IZAN ...tgk kan main byk stok cd dia...untk anak gadis dier si iris tuh...so cam interested la kan..

Then aku pun ada try order kt izan ..satu trial cd..so far safiiy ammar mmg sesuwei memakainya..then time order lak...smpai kt pejabat...mana kan tidak ..makanya kaum2 ibu di pejabat pun berminat la nak mengordernya..so ..baru2 nih aku ada order 6cd lagi kt izan..sebenarnya 10 cd di order tp tak dak stok...emm takpala ..next round order lagi..

Mmg pelbagai kaler la cd2 nih..cantik2..mmg menarik hati aku la..harga pun berpatutan...kalau yg Printed RM20 and then kalau yg plain RM18..

tui kata izan 'pelaburan masa hadapan' selain leh jimat kan kos..ianya leh selamatkan bumi..kan kan..
so tuh je la citer hari ni...bz yakmat la..byk sngt keja kt pejabat hari nih..huhhu..nih type laju2 ..ok daaaa..

10 comments:

Fiza Rahman said...

Memang jimat bila ber CD nih, tapi tahap kemalasan nak membasuh mengatasi segalanya...haihhhh...

.:fyzz:. said...

fiza: tui2 bab membasuh tuh yg failed tuh..hehehe..

LIP (^_^) said...

Hihihi....teringin nk beli tp mmg sungguh xde masa nk cuci

.:fyzz:. said...

Lip: tuh fyzz selalu guna time weekend ja..rajin skit time tuh nk cuci mencuci..:)

~aSHa~ said...

aku baru ada 2...

♥cikmOt♥ said...

aler mesti orang akan kata malas nak basuh malas nak basuh...kalu mind dah set gitu, tak pat la nak tolong...nak jimat tapi malas...bistu camner...cam la nak gaji tapi takmo keje...bleh...hehehe...

Unknown said...

Salam fyzz... mmg jimat guna CD ni, saya ade jgk 4-5 helai... tp Iman ni byk sgt kencing smp tembus...hehee...skrg tgh ajar die PU & BO sendri guna potty... penat jgk... mlm je pkai pampers... budak lelaki kuat kencing...pengalaman sy la..hikhikhik...sorang je pun anak lelaki...hahahaa...

.:fyzz:. said...

asha: ok la tuh..ada gak dari takdak..:)

.:fyzz:. said...

cikmot: hhehehe..mmg ramai berpandangan gitu..malas basuh2..tmbh2 time berak..huhu.lagi la kan.tp takpa ..kita set kt mind yg terus gunakan ..dn rajin2 basuh ..msti ok kan..:)

.:fyzz:. said...

MaryaYusof: wsalam marya..comostas?
bagus2..teruskan training iman hingga berjaya free diapers...
emm sufiya dulu pun free diapers masa umo 4 thn..malm je pakai..
marya pasni tmbh lagi sorang..sonok la iman main ngan adik..