Wednesday, February 22, 2012

CORETAN DI HARI RABU

Salam semua

Hari nih rasa lemau ja..sbb angin satu badan...mungkin lapaq kot...pagi tadi jamah sejibik kuih ja...satgi harus turun makan nasi dh nih..tidak mau hangin satu badan..

owh ya minggu nih start kemarin (selasa , rabu dan Khamis ) aku tidoq umah mak kt kg..ala dekat ja umah mak dgn umah aku ..lebih kurang 15 minit gitew kan..bukan apa taska adik yakni safiiy ammar tutup utk pembersihan ..ala nih sebb yg ada kes cirit birit dn jangkit kt baby2 la..termasuk la safiiy ammar kan...cian kt anak aku ..dari bam2 hingga slim gitew..takpa la..now he's getting better dh..maklumlah dok ngan tok kan..mak aku kalau jaga anak2 aku...mmg jaga sungguh..lebih pada aku lagi la..hehee..

Suami aku dh dua tiga kali gitau mungkin ada khabar berita yg dia bakal ditukarkan ke Daerah Kota Setar..emm tah la aku tak mau la menaruh harapan tinggi..tp andai la berita nih benar2 berlaku..mmg rezeki anak ketiga aku la..dpt dok ngan babah depa..maklumlah sejak aku kawin 8 tahun ngan suami aku...aku rasa..masa kami bersama sekeluarga rasanya dalam 2 tahun macam tuh ja..yg lainnya suami aku keja di negeri atau daerah lain..orang lain mungkin beruntung sbb ada suami yg dpt membantu dari segala segi..tp aku cuma mengharapkan hujung2 minggu ja..jadi kalau mr hubby dpt tukaq balik..mmg tersangat la bersyukur pada Allah swt

So far aku ok ja..kemarin kan aku pi Panel klinik wat scan..dh 23 minggu plus2 ..maksudnya dh 6 bulan la...kandungan semua ok ja..dn tau dh jantina apa..cuma tanak la gitau kan biar SUPRISE gitu...hehe

Ok la nk smbung wat keja nih..bos ada..so a bit bz...daaaaa..

4 comments:

izan mama mia said...

moga berita gembira dari suami itu jadi kenyataan...time sarat gini...ada suami lega arr kan..izan mai jenguk tang sini..harap sihat selalu...ehe..xnak bagitau baby apa yaa...ok..suprise best gak....ehe.tumpang gembira orang nak dapat baby...:)

umilia said...

ha..msti dpt baby boy ni..tula org ckp..rezki anak2 tu sntiasa ade..insyaAllah..laki hang msti dpt tukaq blk aloq setaq..

.:fyzz:. said...

izan mama mia: tuh la izan..hrp2 dpt la kabar berita gembira tuh become real..amin
emm bukan taknak gitau..sbb fyzz bukn scan 3d..takut2 dr.silap tgk ke..:P...setakat nih dh ada sepasang..pasni dpt boy or girl pun takpa..

.:fyzz:. said...

umilia: hmmm ...yes..ooo no..yes...mana leh gitau..hehe..:).
tuh la lia.hrp2 gitu la..hg doa2 la sama..moga suami ku dpt transfer ke sini..amin