Sunday, March 11, 2012

SELAK ALBUM LAMA...

my sweety ..

Sufiya masa tecik2..masa kt umah tok

Alo2 masyam nya muka manja mama..

Wajah2 puteri kesayangan..

Salam semua

tadi kan..boring2 ..smbil relaxkan 'minda' selak2 la lam pc nih...kodek2 jumpa la foto2 kak pia masa dia kecik2...alahai..bila tgk balik kan..rasa sngt touching ok..bila masa la anak dara aku dh besar...? skang dia dh dajah 1...bila pikir2 baru semalam dia lam kendongan aku...cepat tui masa berlalu kan..makanya usia aku pun makin meningkat..anak pun dh menginjak rimaja...:P

Mmg aku suka simpan foto2 kak pia...dari dia mula dilahirkan di dunia smpai la skang nih...ada foto2 kak pia yg aku cuci and letak lam album ..ada gak dok lam pc ja...maklumlah ..skang nih kebanyakan gambar2 simpan ja..tak cuci kan...len la dolu2..guna kodak..msti la kena cuci kan...

K la.dh nak lunch time..ada date ngan suami saya...nk pi makan cendoi...mengidam nk makan cendoi nih..hehe..dh suh mr hubby beli dari malam tadi..tp dia kata tak jumpa lak..hari nih first day mr hubby bertugas di sini...bermula episod baru aku ,suami dan anak2...live together happy ever after..insyallah...

8 comments:

izan mama mia said...

nak gak cendoi...panas-panas ni sedap mkn cendoi...apakata..pas ni uplod lak pic fyzz masa anak dara..hehehe..tentu comel kan kan kan

.:fyzz:. said...

izan mammia: dh..baru makan cendoi ..hilang kempunan si ibu mengandung..hehe...

ok2 insyallah dipertimbangkan idea izan tuh:)

~aSHa~ said...

masa berlalu dgn pantas...kita kena hayati setiap waktu

.:fyzz:. said...

asha: tui jidah..malam tadi aku renung safiiy ammar...tgk dia kecik ja lagi..nnti tup2 dh besar dh..msti rindu gigi 4 batang dia tuh..itu lah hakikatnya kan..

wahida said...

kan? rasa sekejap sgt anak2 kita ni membesar...dah masuk sekolah rendah dah pun...

.:fyzz:. said...

wahida: tuh la..pastu sek menengah pulak..pastu U..pastu Kawin..tup2 dh bercucu dh kita...masa begitu cept berlalu...

MaryaYusof said...

Uiish sedapnye cendol! Kata org kalau minum @ mkn byk ais bb dlm peyut cepat besar...hehehe tak tahulah betul ke x tp Marya dulu mmg suka sgt mkn & minum benda2 yg berais ni... Iman keluar 3.6kg... Kebetulan je kot sb Marya & hb pun besar org nye...hehehe

.:fyzz:. said...

MaryaYusof: tudia..marya kecik ja..tp dpt iman 3.6kg..waaa sngt sihat...dn sngt tembam iman masa bb..:P